понедельник, 5 ноября 2012 г.

Модуль 9. Рефлексія.

В цьому модулі ми навчилися диференційовано підходити до оцінювання учнів в проекті, враховуючи індивідуальні особливості, навчальні можливості кожного учня. Ми оцінили себе, наскільки спроможні конструктивно оцінити інших, щоб не тільки підхід був диференційований,але і відчуття. Зрозуміло, що найкраще оцінювати дітей, використовуючи завдання, які містять креативний елемент, оскільки не всі діти спроможні забезпечити свою увагу на виконання рутинних завдань, а внесення певної міри творчості, різних ілюстративних елементів, створять ситуації успіху для інших. І, звичайно, спілкування вчителя з учнями та використання гумору не потребують диференціації.



Комментариев нет:

Отправить комментарий